I have nothing



heyhey på er, eller goförmiddag?
saksamma, här får ni en liten hälsning från mig, som just anlänt till Strömma efter mycket om och men!

min natt/morgon var inte direkt den bästa, hade sjukt mycket ångest inatt som jag inte kunde hantera, vi kan ju säga att ja somnade helt runt 4 och klockan 7 kom hantverkaren som ska göra om tvättstugan.. åh va ja älskade livet då!
Men lyckades somna om till 9 då pappi hade gjort frulle, olyckligtbarn som jag är åt ja de inte, hade faktist anledning!
nu lämnar vi de missödet till sitt öde ;)

sen när vi skulle till garaget glömde pappi nyckeln till bilöppnardörren, så han fick springa upp o samtidigt väcka Sergey som var 10 min sen, men sen kom vi iväg - FINELY!
Och nu efter 40 min bilfärd så sitter ja här i sängen och har just packat upp mina grejer.
har dock bäddning kvar, men de fixar vi strax ;)

idag står Matte och Unghästhantering av Index och Carriere på schemat, blir intressant o se om dom har förbättrat sig nu sen förra gången :)
och efter skolan ska ja o Emma träna, så de blir väl en slapp kväll antar ja, inte så mycket som händer!

Nu ska ja bädda, plugga traktor och sen träffa Emma från Nationella i Engelska!
pussar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback