kvällsinlägg + GOT



gokväll på er!
nu tänkte ja skriva ett längre inlägg nu när jag är på hemmaplan i min säng.

måste bara säga, T A C K till alla er underbaringar på Strömma som får mig att vilja leva dag för dag. trotts att jag mår dåligt eller känner av de hela tiden, så får ni mig att vilja fortsätta kämpa. Tack, ní vet vilka jag menar!

ah, då var en vecka över på Strömma igen. vilket känns otroligt skönt.
den ständiga press och dåligheterna jag har med mig tar emot väldigt mycket under hela skoldagarna och påverkar folk runt omkring mig. Men jag försöker att hålla allt för mig själv då ingen ska behöva känna sig att "allt är dens fel", för de är de inte.
Nu fortsätter vi.

De kändes skönt att få lämna Stömma idag med strålande sol hela vägen hem till dörren, våren är verkligen påväg nu!
Och justnu är de bara härligt att inte behöva känna press, utan bara vara.
Så imån ska ja ta en efterlängtad o härlig sovmorgon, men om jag känner mig själv rätt kommer ja vakna sesådär vid 8 tiden.. jävla skoltid asså ;)
Och så ska ja ta en lång härlig frukost och bara ha de mysigt hela morgonen!
sen ska ja o Michaela kanske ta oss upp till PRK för att hälsa på våra älsklingar, om de inte blir av tar ja nog en promenix i de fina vårvädret med kameran i högsta hugg!

Justnu sitter ja med ont i kroppen, ångest upp över öronen och magont.
Så istället för att klaga över de så ska ja ta o sätta på andra avsnittet av GOT och sen ta min underbara skönhetssömn o bara sova <3

Gonatt pussar på er, ni är bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback