påväg hem till Partille - again!

heyhey på er!
har nyss kommit från en kall morgon i stallet med morgonstalltjänst, vilket var riktigt segt o drygt..
men ja överlevde o de är huvudsaken!

hade iaf en awesomeness kväll/halv natt med världens bästa Strömma-människor, dom är helt awesome och utan dom skulle jag nog inte klara av mitt liv <3
trotts att de var mkt bråk o tjaffs om allt möjligt igår så blev den ändå en lyckad kväll!

så de blev en sen natt o tidig morgon, sov sesådär 4-5 timmar.. så de var drygt att gå upp imorse..
men de får de vara, för mina strömmavänner är bästaste, så de så!

justnu sitter ja i almina's del av sängen o har slutat, ångesten bombar mig med ord och har justnu faktist bara lust att gråta..
men ja är iaf snart påväg hem, ska ta bussen nu 10:11 så är ja hemma frammåt lunch.
awesome!

tankarna lutar åt att ja ska ta en sväng ner till allum, köpa lite bär o mys till kvällen o kanske en sallad till lunch?
ah så får de nog bli!

nu får ja allt ta o packa de sista, pussar på er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback