Såhär ser de ut på Strömma Naturbruksgymnasium

Nu kommer bilderna och runtvisningen från Strömma's marker!
________________________________________________________________________________________


Skolkontoret - här är hälften av lärarna's arbetsrum plus kurator, fritid osv


Västergården - här bor nästan alla 2or plus några i NP4.

 
Storgården - största internathuset, här bor alla ettor, några tvåor och några treor. Här bor även jag och Emma.


Herrgården - här finns lärarrum, skolsalar och högst upp några boende-rum där tvåor och någon trea bor.


Flygeln(stavning?) - här bor dom flesta NP4a eleverna.


vaktmästeriet - precis som de låter


Ridhuset


(vääldigt sne bild..)
kostallet till vänster - gamla svinhuset till höger


Verkstaden - där alla traktorer o sånt lagas o förvaras på vintern


Djurhuset - där finns alla fåglar, kaniner, marsvin, råttor osv


Ungdjursstallet (kossor) och liten del av häststallet


framsida av strömma


vägen upp till skolan

  
   
sådär, där fick ni lite av markerna oxå!
dock är de S J U K T mkt mer mark men de orkar ja inte direkt fota för de är ändå inte något direkt intressant!

De enda jag inte har kort på är mot skolgården, de gamla och nya fårhuset och häststallen, men de orkade ja inte ta kort på!

Såhär lever jag mitt liv, fem dagar i veckan!
och måste säga att de är wonderful, vissa ggr!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback