Slut för dagen, och hem igen!

go'eftermiddag på er ute i sverige!
sitter justnu i fönstret o kollar ut mot solen som steeeker!
så jäkla underbart är de, nu känns de verkligen som att våren är påväg!
och de bästa av allt, är att idag åker jag hem, lixom grädde på moset!

som ni kanske har fattat har ja slutat för dagen o sista lektionen (dvs livskunskap) var riktigt seg!
och dedär provet gick ju sådär, gissade på sesådär 90 % av de, min kunnighet ligger inte på topp ska ni veta ;)
menmen man kan ju alltid hoppas på G, eller va de nya betygen nu heter ;)

Så nu sitter ja o Almina i rummet, heelt alone med en överpackad väska i sängen o Coldplay spelandes i öronen, eller man hör mer andra folk's dååliga musik sorligt nog!
Så snart ska vi gå o käka middag, sen är de dax för mig att rulla hemmåt mot Partille, riktigt skönt :)

nu i helgen ska ja oxå försöka hinna fixa en ny header och ta lite nya egopic's, eller be folk ta nya egopic's på mig ;)
och försöka ragga ngn som kan försöka göra bloggen liiite roligare än va den är nu!

Här kommer lite egopic's med webbcamen! :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback