snark..



heyhey på er, godingar där ute i vår Sverige!
Har nu äntligen satt på min stationära data o har nu Håkan i högtalarna, underbart i detta vårväder!
Man får så sjukt mkt vår/sommarkänslor när man hör Håkan, för han är världens mest undebara person i denna värld!
Nu forsätter vi med annat, än mina kärleksförklaringar till Håkan ;)

Idag gick ja upp runt halv 11, har ju studiedag idag o de var behövligt!
speciellt dendär sovmorgonen, den satt riktigt göttans! :)
Så satt ja på datan, o ser att min älskade Anja ska lägga av.. ja va säger man?
men hon gör bara de som är bäst för henne, och de kommer bli så bra så!

efter de drog ja på mig kläderna o tog en promenix ner till Allum, för att köpa duschtvål o lite nyttiga bananchips som ja kan ta med till Strömmis imån!
Tanken var oxå att ja skulle ner o hämta mitt bokpaket hos Willys, men min puckade mamma har skrivit fel på paketet så nu måste hon ringa företaget så dom kan godkänna att ge paketet till oss -.-'
totalt onödigt! jag som väntat så länge på mina böcker oxå -.-
aja!

Tog iaf en tidigare buss hem o stack direkt ut för att fota, då vädret är helt awesome!
Så senare får ni "Micha letar efter vårtecken"-inlägg ;)
För nu ska ja sätta mig på balkongen, men dom nybakade sconesen och goa bärdrinken o bara ta in alla vårkänslor som sprudlar! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback