Strawberry Swing

gomorgon på er!
nu är ja på lite bättre humör, även om vädret inte är på min sida,
men de regnar iaf inte - än så länge!
Så nu pasar ja på att skriva ett lite längre inlägg, och förhoppningsvis ett gladare oxå!

går hände de inte så mkt, tog en promenix ner till allum vid 12 och köpte lite saker som ska med till Strömma imån. Dock så glömde ja vissa saker så måste gå ner idag igen.. *suck*
sen va ja ute o gick i ca 30 min i de fina vår vädret och plåtade några halvkassa mobilbilder som ni kan få se sen!
När ja kom in tog ja ett spa-bad med bra musik, avslappnande och mysigt!
De måste ja göra oftare :)

Och idag tog ja en sovmorgon, så nu sitter ja i soffan med Whitney Hudston i hörlurarna och mormor som ser på Vasaloppen - vilket är sjukt tråkigt enligt mig!
vid 12:10 börjar första åket av Slalom-damerna, men då är ja påväg ner till allum så får se andra åket vid 13:00 istället, de fungerar lika bra de!

Så ja, de är väl de som händer idag, pappi kommer o hämtar mig på kvällen o bäst som han är, så kör han mig till Strömma imån då ja börjar 12:30, så de blir sovmorgon då oxå!
justnu är jag inte alls taggad på skola, men ska till kuratorn på tisdag och vi ska fortsätta att prata om problemen så jag blir frisk snarast, vilket jag gärna vill bli nu!
är riktigt trött på den ständiga klumpen i magen, den hindrar mig från allt och de fungerar inte i längden.

Nä slut på klagan, här får ni bilderna och sen tar ja en promenix till allum, pussar!

   

och min snälla mor tog ner mina älskade converse idag, så nu ska dom invigas för vår/sommar/höst säsongen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback