Sugigt dålig hopplektion today!


söta Rusty igår!

goeftermiddag på er!
hoppas ni haft en bättre eftermiddag än jag har haft med massa av mentala förhinder som jag försökt komma över, de tog i och ja är fortfarande skärrad, så min hopprädsla går ju inte direkt frammåt om ja ska säga sånt.
Men Novis var finast, som alltid <3

Efter ridningen tog ja o almina våra grejer o gick upp till duscharna i omklädningrummet, sköönt med en lång dusch kan ja tala om!
Så nu har vi nyss ätit och bestämt oss att dra till Sätila för att köpa något gott att käka, då de är totalt alone i storgården idag? eller de är mer alone än vanligt!

Så ja, där har ni min kväll, dax att kanske dra till bussen, eller iaf hämta pengar o sånt, pussar ni är bäst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback