bloggfri-helg

heyhey på er läsare!
Har ju haft en "bloggfrihelg" nu och bara gett er ett inlägg, och som ni kan läsa på fredags inlägg så står de att "ja känner mig skör och vänligt känslig, därför kommer uppdateringen suga" så de kändes skönt att slippa data, uppdateringar o allting runt omkring mig i fre-sön.

Så denna helg har ja sovit ut, riktigt ordentligt!
lagt mig tidigt och gått upp sent, de behövs verkligen eftersom man får påtok lite sömn på Internatet!
max 6-7 timmar/natt, riktigt segt att gå upp en sån morgon kan ja medela..

Förutom att sova har ja oxå, denna helg;
I Fredagskväll var jag på PRK med Bästa vännen o hälsade på min Wässla. Gud va ja har saknat honom ♥
Han har iaf gått en lektion i fredags, men har fortfarande känningar i ryggen när ja o Amy kollade honom.. plutten
Självklart fick ja massa puss av honom, han satt sin mule mot min kind ett flertal gånger när ja grät och ja pussade honom som aldrig förr. min älskade kille. 


I lördags var ja o Bästa vännen i stan, och självklart blev de S H O P P I N G på hög nivå, både i stan och senare åkte vi till allum för godisinhandling inför kvällen!
Och duktiga som vi var lyckades vi hålla i pengarna och vi handlade bara på REA, duktiga som vi är!
Så ja kom hem med detta;

Jeans-färgad skjorta från Carling.
ord pris: 399 kr
REA pris: 120 kr


Shorts-jeans från JC
ord pris: 499 kr
REA pris: 125 kr

Så de var två riktiga kap jag fyndade!

Och så idag då, tog ja en lång sovmorgon till 10 innan ja tog mig i kragen och gick upp!
såg på säsongsavslutningen för herrarna i Slalom, och en svensk vann!
Grattis till Andrè Mhyrer, får ja faktist säga!
Sen gick ja o mamma ner till allum, ja kollade på vikter som ja ska ha när ja rider då ja har en förmåga att dra upp hälarna i trav/galopp.
Men bestämde dock att vänta till perfectsit's säljer ut sina då de är anpassat för ridning och ryttare.
Istället gick vi till ICA och handlade, eller ja handlade inför veckan på strömma som sen mamma betalade, bäst är hon!
Så nu är både nötter, krämer och lite annat smått o gått inhandlat så ja klarar veckor på strömma ifall de blir kämpigt om mat ;)

Så nu sitter ja i soffan, ska strax ta mig till rummet, sätta på bra musik o börja packa klart väskan som ja inte ens har börjat med än.. hähä!
Ikväll kommer pappi o hämtar mig, så ja blir körd till skolan imån. Lyx ska de va!

Ha en fortsatt fin söndagseftermiddag, pussar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback