härlig kväll hos Lisa



heyhey på er ute i vårvädret!
eller nu är de mörkt men vi tar ju nya tag imån ;)

var ute en sväng och tog egopic's med Lisa som fotograf, så ni får några smakprov här, bla den översta bilden ;)
så imån ska ja sätta mig ner och fixa en header och skriva på min självbiografi, har sett flera som lagt ut sina böcker på den sidan och sedan fått dom sålt. Så man kanske kan testa iaf? ;)
men först och främst ska ja skriva klart den!

nu ikväll var ja över hos Lisa en stund och hade en myskväll med prat och Ice Age, alltid lika trevligt!
så ja, de är väl de ja har gjort nu ikväll?
förutom nu då ja sitter med laptopen i knät, pratar med Flany och lyssnar på min största insperations källa, Mother monster <3

o nu är tanken att jag ska kolla på ett avsnitt av 30 grader i februari, då de är så sjukt kul! HAHA!
så de ska ja göra, och sen kanske skriva lite mera på boken?
Men först får ni yttligare en bild från dagen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback