17/5 - kvällen

gokväll på er bloggläsare!
fullspäckad dag, från början till slut.

Gick upp vid 8, skulle då egentligen ta en promenix ner till allum o morgonhandla, men de regnade så ja gav upp den tanken, hähä!
men vid 1 så tog ja o Lisa bussen mot stan för studentpresent-letande!
Och vi hittade precis de vi ville ha efter mkt om och men.
Och jag fick tag på en grej till Evelina oxå, två flygor i en smäll!
Efter vår tripp till stan tog ja bussen hem till Partille igen för nästa stopp, Allum.
köpte en grillad kyckling som ja ska ha till lunch nu, då ja försöker få igång min gamla matvana igen och då är de regelbundna måltider! Får inte falla tbx till "ja-blir-tjock-om-ja-äter"-beteendet igen!
Vid 16 var ja på hemmaplan igen, fick i mig mat och sen slocknade ja halvt död i sängen.

1,5 timme senare vaknade ja av att Emma smsade, så vid 19 kom hon hit o vi hade filmmys till Shrek 4 o käkade grönsaker + dipp o lite godis. Efter filmen har vi bara pratat o lyssnat på musik i massor, massvis med mys på denna kväll. Jag har världens bästa vän, de är bara så! ❤
Hon gick alldeles nyss nu vid 23 o ja ska snart lägga mig ner o se film, o imån blir de låång sovmorgon.
Och så ska ja göra Pizzabullar + tvätta i massor.. och träna förståss, lr iaf gå ut en promenix!
Och sen kaaanske följa med till PRK o fota när Emma rider, om de inte regnar förståss ;)

Pusspuss!

btw, ingen ångest alls idag! Nu kanske den långa ångestveckan äntligen har släppt. Eller va tror ni?! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback