19/5

heyhey på er!
Har just bänkat mig i soffan framför filmen "Mitt liv som hund" - så jävla bra film!
men kan göra ett kort inlägg nu!

Idag tog ja en promenix ner till allum för att inhandla mjöl till mina pizzabullar som ja EGENTLIGEN skulle göra igår, men inte kan göra nu heller då ja inte har något smör.. så imån måste ja gå ner IGEN för att handla smör.. asså mitt liv går så HIMLANS bra ska ni veta ;)
Och så glömde ja göra de ja egentligen skulle göra i allum idag, beställa klipptid så ska ändå ner då ja är för feg för att ringa.. haha!
Börjar bli stamkund där nu vetni ;)

Måste oxå plugga Matte, vilket ja egentligen inte orkar.. haha!
men ja har mutat mig själv med godis så de går nog bra ;)

Nu ska ja se klart filmen, puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback