Årets student-kläder, check!

gokväll på er!
klickade just hem en blå kavaj och ett par vita chinos från H&M alldeles precis!




de kommer nog bli riktigt snyggt nu när jag ska gå på Evelina's och Maria's student! ;D

Annars var ja i allum idag, fick med mig en ny sommarjacka från Carlings.

em liknande sånhär blev de, fast med mera snörning ;)
Så imorgon ska den testas!

Annars har ja inte gjort mkt, glott vääldigt mkt tv då näästan alla mina favoritserier gick samtidigt på tv!
Så ja har tillbringat min dag i allum o framför tv:n ;)

Imorgon ska ja ta en promenard ner till allum, IGEN..
men ska bara dit o beställa en klipptid på torsdag så ja inte ser så färglös ut längre ;)
vet dock inte vilken färg ja ska färga till, men de lutar mot rött/brunt denna gång oxå, fast med mer röttinslag i ;)
Och så vet ja inte om ja ska frissyrklippa lr klippa toppar..
vill helst att de ska bli kortare, men de blir svårt att välja själv..
så får höra va frissan har att säga ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback