frissan next!

gomorgon på er bloggisar!
sitter i min säng, pissnödig.. haha dagens I-landsproblem!

Igår blev de några riktigt fina bilder, om man tar bort att de dammade till hundra all the time, men annars är jag riktigt nöjd med fotograferingen!
Hade annars en mysig kväll där uppe och jag pussade o kramade min älskade Wässla ett hundratal gånger.
Som jag har saknat honom, de är sjukt!

Idag, om exakt en timme, sitter ja nere hos frissan o ska fixa till mitt råttbo till hår jag har just nu.
De blir nog tunna ut jääävligt mkt(håret är tjockt, o då menar jag TJOCKT!) o så ska ja färga i en snygg röd/brun nyans!
Så de kommer ja göra nu dom närmaste timmarna, så man blir sommarsnygg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback