Min historia - min kropp

nu kommer del 2 i min "min historia"-delar.
För att detta har en stor del av min "må-dåligt-historia" och säkert i många andra tjejers.

Jag har letat fram en bild här som ja tänkte visa för er.

(haha att ja ens bjuder på denna..)

här är jag runt 12-13 år och här, va jag så nöjd över min kropp!
Finns ingen bild på hur nöjd ja var över min kropp just under denna tid.
12-13 års åldern var bra, innan ja hade den pressen på mig att vara modellsmal, som ja tyckte var vackert då.

Justnu ser min kropp heeelt annorlunda ut,


De spelar ingen roll att folk säger att ja inte är tjock/fet, för dom ser mig inte sån.
men jag ser mig själv som de, och de kan ingen, absolut ingen, ändra på.

Jag kommer, o har under hela min tonårstid, tyckt att ja är tjock och inte duger som jag är.
Jag känner mig duktig när ja inte äter, vilket inte är normalt.
Jag vet. Men va kan hjälpas?

Men jag jobbar på de, att jag ska acceptera mig själv som jag är och skita i vad andra säger om mig.
För de är jag själv som ska trivas med mig själv.
För ja ska vara i denna kropp i 60 år till.

Nästa historia ska handla om mina förhållande till mat och hur de har förändrats från när ja varit liten.
håll utkik!



Tack där satt den!

''För de är jag själv som ska trivas med mig själv.''

You go girl!

2012-05-05 // 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback