Should've known better, now I miss yah.

heyhey på er!
hoppas ni haft en bra dag, för ni kan inte haft en sämre än min iaf!

Men morgonen började bra med en sovmorgon till 10:20 för att se de possitiva med denna dag!
Första lektion, Hästhållning.
Lunch.
Ridning & stall hela eftermiddagen.
På Ridlektionen körde vi markarbete, lr hoppning om vi ska säga så.
Och ja, ja som då är hopprädd o undviker verkligen att hoppa då ja blir så spänd o rädd, hoppade över 2 språng iaf.
Sen fick de vara bra.

Åkte hem 16:11 bussen i ösregnet.. de är just i de tillfället man känner att man verkligen ÄLSKAR Götet..
eller inte kanske ;)
Men ja lyckades ta mig hem helskinnad, dock med en dyblöt väska och massa blöta kläder..
Men nu är de iaf 4 dagars ledighet som gäller, o ja ska bara ha massa mys med mina fina vänner!

Imån har ja fullt upp hela dan, ska upp tidigt, tvätta mina kläder o ta en morgonrush ner till allum o köpa grejer som mamma glömt.. så lika bra att handla själv!
Vid 12:30 ska ja o Lisa in till stan o köpa stundentpresenter till 1 Juni då vi är bjudna på student!
Så de ska bli as najs, taggar verkligen :D
Och på kvällen kommer Emma hit en sväng, myskväll med henne helt enkelt.

Så de ska ja ängna min dag till.
jo förresten, idag kom min supersnygga blåa Kavaj, den är snygg, dock lite kort men den ska nog vara så!
så den ska ja ha på studenten, tsm med ett par vita brallor om dom passar ;)
Bilder på de kommer upp imån, nu ska ja nana, pussar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback