15/5

heyhey på er, bästa bloggläsare!
ledsen att de inte blev ett inlägg igår, men ja har varit as depp o seg hela dan inprincip o imorse nådde de sin topp. Så ja, de har inte direkt varit en av mina bästa dagar nu, ja får se hur jag känner mig imån o om ja ska söka mera hjälp. Man känner sig så sjukt hjälplös och liten när man mår dåligt o har ångest. De är den känslan som skadar mig mest. Och att säga saker jag egentligen inte menar, för att jag är så fustrerad över mig själv.
De tär in i mig, djupt.

Men nu över till något roligare innan ja böjar storlipa helt o hållet.

vaknade med världens ångest imorse, och dum som ja var så skippade ja frukosten = de blir bara värre.
Men ja lyckades ta mig igenom dagen med nöd och näppe ute i kvighagen.
De va blött, lerigt o kallt, men ja överlevde!
Så de är de ja har gjort under hela förmiddagen, plus studietid i ridhuset en snabbis.
Nu i eftermiddags hade ja yttligare en Biologilektion, slapp som fan då vi målade hela lektionen.
Och så Matte B, ja säger en sak - J A G K O M M E R I N T E K L A R A N P I M A T T E B.
Så nu vet ni de!
Och sen slutade ja vid halv 3.

Innan middagen gick ja till kuratorn o pratade, grät o pratatde ännu mer.
så nu känner ja mig utpratad men ändå seg, dryg o mör psykiskt o fysiskt.
Så ikväll blir de en slapp kväll med film o mys med dom bästa!
Och snart kommer de hem choklad till mig, kärlek på mina vänner!

Pussar!


Vännen jag saknar allra mest.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback