10/11 - allum, veg pizzabullar och brunch.

Go'kväll läsare!
Hoppas er dag har varit mysig/bra/bäst osv.
 
Jag var ju, precis som planerat, nere i allum vid 12 tiden.
Mina idrottsbrallor hade gått sönder i hela sömmen och min sport-bh gick inte att stänga mera.
Så jag köpte hem ett stycke idrottsbrallor och ett stycke sport-bh.
Så de var de som hamnade i min påse hem!
 
Sen när jag kom hem gjorde jag iordning en pizzadeg, och fixade ihop en sats med vegetariska pizzabullar som jag visade bild på förut.
Såhär blev resultatet:
 
Pizzabullarna är helt vegetariska och innehåller endast soltorkade tomater, två olika sorters ost, lök och färsk basilika. De är riktigt sjukt goa, så detta är helt klart en ny favorit hos mig!!
 
Annars har de inte hänt mycket idag. Är ganska trött så ska nog lägga mig tidigt.
 
Imån ska jag iallafall iväg o köra en "brunch" med bästa vän på de franska cafèt i allum som jag faktist aldrig har varit inne i. Och så ska jag packa o sen dra till pappi som ska köra mig till skolan på måndag.
ah, de är så min dag kommer se ut.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback