1/11

Go'kväll på er!
Hoppas ni hade en mysig dag/kväll igår o nu idag!
Kan ni tänka er att de redan är november..? vart fan tog 2012 vägen? De är ju snart slut.. Känns som allting bara springer ifrån mig nu mera.
 
Jag har iallafall haft ett mysigt dygn hemma hos Almina i Frillesås med hela hennes släkt plus alla djur som finns i de lilla huset. 3 katter och 2 hundar, och så 3 hästar och några får!
Så de är alltid full rulle hos den familjen kan jag medela ;)
Igårkväll blev de en seeen natt, alldeles för sen egentligen. Vi käkade middag, och sen blev de snacks och godis hela kvällen framför två filmer. Dock somnade jag med MisseKatt på magen som spann så myisgt.
Så vi kom väl inte till säng förän vid 2? Så de blev alldeles för lite sömn, för min del iallafall.
 
Och nu imorse var de ju segt att gå upp. Jag hade vaknat ett x antal gånger då de låg massa djur i min säng som snodde mitt täcke o som gjorde att de blev kallt o varmt om varannat.. men de är mysigt med djur i sängen, de kan jag säga! Speciellt när Wilma ligger snarkande vid fotändan o tar upp hela täcket, och en spinnande fet Misse på kudden. Älskar djur, de är lätt de bästa som finns!
Såhär låg han imorse vid kudden o njöt av livet som fet katt!
 

När vi hade vaknat, fixat o ätit så drog vi iväg till Ullared!
De tar ca en timme från Frillesås dit, så vi var där senare än va vi trodde, så vid 12 kom vi dit!
Och herregud så mycket folk.. de var riktigt äckligt mycket folk.
Så de var mer en kamp om liv o död än en trevlig shoppingrunda i lugn o ro.
Men fick iallafall allt de jag skulle ha! (får se om jag orkar ta kort på de ja handlade..)
Så vi kom därifrån vid 3 tiden.
Och vid 17 tog jag o Emma bussen hem mot Kungsbacka för sen tåg vidare mot Göteborg.
Så vid 19 var jag hemma hos mamma i Partille igen!
 
Imån så blire upp tidigt, för att sätta bulldeg!
Ska nämligen till PRK (min gamla ridklubb o praktikplats), har lovat stallskötarna att bjuda på fika.
Så efter mitt tandläkarbesök 12:45 så drar jag upp dit med vanilj&blåbärsbullar!
Så de blir mysigt!
 
 
 
Några söta bilder från helgen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback