11/11

Go'kväll finisar!
Har inte riktigt haft tid att uppdatera idag.
 
Min morgon startade vid 10, fixade iordning mig för att Bruncha med bästis på de franska cafèt i allum.
De var riktigt mysigt, och massa prat blev de!
 
 
Innan vi lämnade allum fick vi med oss lite frukt, ett par hängslen och några underkläder.
 
När jag kom hem så har jag försökt att få tag på pappa, men hans nummer värkar vara helt knäppt o jag försökte hitta natasja eller sergey's nummer, men utan resultat.
Hans företagsmejl hittade jag inte, aja.
Får se om jag får tag på honom senare under veckan!
Så imån får jag helt enkelt åka buss till skolan.
Lite jobbigt med många väskor, men de är väl bara att gilla läget!
Så ja, de är de jag har gjort nu resten av dan/kvällen.
 
Nu har jag iallafall sett solsidan, hunnit packa de sista, rakat benen + smörjt hela kroppen, flätat håret OCH tagit bort de gamla nagellacket!
Så nu är jag taggad för två veckor på skolan!

Och exakt nu så ska jag se klart två avsnitt av Tribe o sen nana, puss! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback