13/11

Hey på er i lunchrusningen!
 
Fick mig en god natts sömn inatt.
Vi båda låg i sängen redan vid 21:45 o somnade väl runt där.
Så fick några välförtjänta timmars sömn.
Trotts de så vaknade vi upp as trötta.. förstår inte riktigt hur de gick till efter de timmarna's sömn menmen..
 
Nu har jag haft alla 3 förmiddagslektioner, historia, entreprenörskap och fagge-lektionen.
Kan då meddela att jag sov under hela entrepernörskapen, filmen var sjukt tråkig (The social network) så istället för att se den så somnade jag. Så när jag vaknade upp till slutet av lektionen var jag pigg o glad!
Man blev som en helt ny människa efter en timmes sömn :)
SÅ nu har jag orkat Fagge-lektionen, som ändå var rätt intressant o inte alls så tråkig.
 
Nu efter lunch ska jag ha en timme till Fagge och sen stå ut svenska x 2.
Vilket jag inte alls väntar till, då svenska är verkligen de tråkigaste ämnen..
Och svåraste, får vi inte glömma!
Jag ska iallafall rida Jossan's häst Rosa nu ikväll, så hoppas att de kommer gå bra!
Har endast skrittat av henne, så nu får jag känna henne av henne på riktigt.
Ska ju, som jag har sagt tidigare, rida henne i helgen när jag ska jobba.
Så att få känna av henne nu redan innan känns bra, så jag vet vad som väntar i helgen ;)
 
Nä, nu ska vi strax luncha.
see yah!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback