15/11

Go'dag på er, fina läsare!
 
Igår var de riktigt jobbigt för mig.
Men kämpade på hela dagen och på kvällen så va mitt humör uppe igen efter en kväll i storgården med alla fina! Alla har ju sina tippar, och igår var de dax för ångesten att visa att den fortfarande håller ett stadigt grepp om mig.
 
De blev ganska sent igår så det var segt att gå upp imorse. Fast jag trodde att jag skulle varit tröttare, mera död. haha!
Så dagen har gått ganska bra.
Hade först matte på morgonen, och sen har vi varit i stallet o frisserat.
Ryckte Ådi's man så nu är han en halv häst istället för en hel med bara massa man :)
Sen tränade vi på häst vid hand, och Ådi bara ticksade hela tiden, lilla damphästen ;)
 
Nu i eftermiddag så skulle vi ha tagit trygghetsråd's kort, men de flyttades till 14:30 och då är verken jag eller Almina här, för vi ska ta två bussen nu med sikte på Partille RK och hälsa på min älskade finaste Wässla. ♥
Sen ska vi till min moder i partille, hämta en väska jag ska ha i helgen och käka varsin god kyckling/bacon baguette på de franska cafèt i allum!

Hoppas ni får en mysig kväll.
Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback