16/11

Go'kväll!
Idag är de fredag, äääntligen!!!
Min dag har mer eller mindre sett stressig ut, har sprungit fram o tillbaka för att hitta människor hit och dit. Och när jag inte gjort de så har jag varit på tråkiga teorilektioner.
 
Min dag började vid halv 8, och första lektionen var Djuren's biologi som jag faktist inte somnade till idag heller!
Två guldstjärnor till mig :)
Hästkunskap x 2 med skrivning i två timmar = skrivkramp.
Innan lunch fick jag gå o fixa allt som skulle fixas innan helgen.
Så hämtade ut nyckeln till hyreslägenheten jag och två andra ska bo i under helgen.
Sen tog jag en snabb visit till kuratorn, för att fixa lite med papper till psykologen som jag egentligen skulle till på måndag. Men de ändrade vi. För jag vet att jag inte kommer gå dit själv, aldrig.
Sen efter lunch hade jag ett prov och en teorilektion.
 
Efter skolan fick jag snabbt gå till ladugården för att få lite info vad jag ska göra med ungdjuren i helgen. Sen tog jag mitt pick och pack och begav mig till lägenheten.
Vi har varit i Sätila o köpt mat inför helgen, gjort tacos och tagit in hästar.
 
Nu ikväll händer de väl inte mycket.
Får nog lägga mig tidigt, då jag ska vara i ladugården kl 7 imån och jobba jobba jobba!
 
Hoppas er kväll blir fin och mysig!
Puss ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback