18/11

Go'kväll!
Känner mig seg, trött o hängig nu..
Kanske beror på denna äckliga kyla som vi har utstått denna helg?!

Och dagens jobb gick väl sådär om man ska vara så..
Ensilagehacken bråkade och la av till o från hela morgonen, så hann precis få ut frukostmaten hos fårisarna och en halv påse åt baggarna. Så inprincip halva morgonen stod jag och bråkade med den maskinen innan jag gav upp. Små trynerna och Stor trynerna fick sin mat och var nöjda och glada.
Kvigorna fick extra mkt mat nu ikväll, då dom åt upp all kvällsmat igår.
Så nu håller dom sig lugna hela kvällen!
 
Efter en jobbig jobbdag så fick jag hjälpa till att plocka in hästar som snällt stod och väntade ute i mörkret. För att sen gå in och ta en välförtjänt dusch! Man luktar verkligen ko efter man varit i kostallet i 2 min.. haha!
Gjorde middag och la mig sen direkt framför tv:n.

Sen dess har jag inte gjort mycket.
Nu har jag packat ihop mina grejer och diskat lite så vi slipper göra allting imån.
Imån flyttar vi upp våra grejer till rummen igen och på börjar en ny skolvecka!
Denna veckan ser ut som följande;
♥ Hanna Bergenkull ridning på tisdagkväll.
♥ Prov i hoven på torsdag - och jag har inte pluggat, woopsi!
♥ Film med Trygghetsrådet på torsdag.
♥ Utvecklingssamtal på fredag.
 
Nu ska jag nog uppsöka min mysiga säng, för nu ropar den på mig!
Puss ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback