2/11 - mysigaste hästen ♥

Go'kväll på er läsare!
Har inte hunnit göra något tidsinställt idag, så ni får nöja er med detta kvällsinlägget!
 
Imorse gick jag upp tidigt, kl 8 redan för att göra bulldeg. Men eftersom jag är för lat för att göra en bulldeg så testade jag att göra ett nytt muffinsrecept, vilket gjorde de mycket goare och fluffigare! Så de kommer jag använda igen, helt klart!
När jag ändå höll på så gjorde jag en halv sats med syltkakor (i mitt fall blåbärsgrottor).
Så ja bakade x 2 imorse!
 
De blev blåbär's muffins & vanilj-blåbär's muffins med mörk choklad. Super gott!
 
Jag hade ju en tid hos tandläkarn 12:45 så snällt gick jag dit. Fick de överstökat på 20 min för att sen dra iväg till PRK. Malin följde med på vägen!
När jag kom upp till PRK så bjöd jag på fikan jag bakade imorse.
Men innan de hade jag och Wässlan en mysstund i eftermiddagshöt. Han stod o smaskade på sitt hö, medan jag satt i andra änden av höt och myste, kilade och pussade hans panna. Världens mysigaste stund med världens bästa häst.
Åkte hem vid 15 tiden.
 
Skulle egentligen upp nu ikväll oxå o fota när dom hoppade, men min kamera bråkar som fan, så pappi får helt enkelt ta en titt på den innan jag kan använda den igen.
Annars har jag inte gjort mycket ikväll. Glott tråkig tv, gjort en smoothie och käkat en skål med solrosfrön.
Nu ska jag avsluta min fredagskväll med en film, om jag orkar hålla mig vaken..
 
Imån är tanken att jag ska ner till allum med mami o kolla på skor. Behöver verkligen ett par till vinterskor, helt stövlar eller boots vill jag ha. Får se vad vi hittar helt enkelt!
 
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback