23/11

Go'eftermiddag på er!

Nu äntligen har jag hamnat i min underbaraste säng hemma hos världens bästa familj!!
Detta förtjänade jag efter två veckor på Strömma, som både har varit roliga och riktigt riktigt tuffa.
Men när jag är med världens bästa Strömmisar som jag trivs så bäst med så känner jag mig hel. ♥
 
Min dag började riktigt segt, var riktigt slitet trött när jag klev upp i detta äckliga mörker som täcker oss..
Och första lektionen var inte heller något att hänga i julgranen precis.. Historia.
Klurade mig ur den lektionen och gick sedan till kuratorn.
Dock hade hon inte riktigt tid för mig, så jag fick en ny längre tid på måndag istället.
Så får hålla inne alla känslor tills måndag!
Tog sen på mig ridkläderna och tog mig till stallet för lite anläggningsskötsel.
Efter de slutade jag, fast jag hade utvecklingssamtal 12:20.
Och de gick ju bra, om jag ska vara så!
Sen tog jag 13:11 bussen hem och landade här vid 14:30.
 
De känns supert att äntligen vara hemma, i min säng och min trygghet!
Och självklart med MIN BÄSTA musik (E & A kan ju läsa denna mening extra noga..)
Ikväll ska jag inte röra mig några längre sträckor.
Ska göra klart två arbeten nu innan middagen och sen ha en ledig kväll!
 
Imån kväll ska jag och bästis gå på bio, för en gångs skull!
Vi har ju ALLTID gått på The Twilight Saga's filmerna på premiärdagen, men iår blir de annorlunda..
Så de ska bli mysigt!
Kanske blir en snabb kvällsfika oxå?
 
Hoppas ni får en mysig kväll!
Och håll utkik, tänkte göra ett inlägg om ........ ;)
 
Bjuder på en gammal bild på mig och Broo när vi spanar på snygga män!
 
 


Haha, Gangnam style är ju bäst! ;)

Svar: eller...?
Micha

2012-11-23 // 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback