28/11

Go'kväll på er!
Hoppas er dag har varit bra, min har varit helt upp och ner.
De har gått från bra - sämst - dåligt - bäst.
Så idag var de en såndär upp och nervänd dag!
 
Började iallafall morgonen med att försova mig.. bra början på dagen!
Lektionerna som följde var Historia - Idrott - Entreprenörskap - Lunch - Ridning.
På Ridningen så hoppade dom andra. Feg och rädd som jag är så vågade jag inte hoppa.
Hatar att jag ska bli så osäker i sånnahär situationer.. vill bara krypa in i mitt skal och gömma mig!
 
Sen när vi slutade så har ja hunnit äta middag, varit i Sätila o köpt frukt o något till imorgon att äta till frukost OCH så har ja varit i Annie's stall med Jossan.
Och de stallet går jag inte in i igen.. ush o fy heller.. haha ;)
 
Kom tillbaka för typ 40 min sen och tog då en skön o varm dusch.
Nu är jag klar för äventyren i storgården igen!
Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback