30/11

Hey på er, i lunch-rusningen!
Den är veckan på Strömma har varit riktig tuff.
Många utmaningar att ta sig an och vissa gånger vinner jag, andra gången vinner känslorna.
Nu har de varit såhär att känslorna har vunnit dom senaste dygnen.
Har haft mycket svår ångest, dock kan jag kontrollera den och pga de så kan jag inte äta.
Så de har egentligen varit alldeles för lite mat denna veckan..
Tur att man har fettlagera att gå på iallafall!!
 
Igår efter skolan kände jag att jag behövde åkte iväg en stund, bara jag och mina tankar.
Så med musik i öronen, och tankarna som snurrade runt i mitt förvirrade sinne så gick jag runt på julgatorna i mitt fina Göteborg. De var kallt, blåste lite men de var bara jag. De var de jag behövde för att klara fredagen. En stund på stan där jag bara kunde gå runt och finnas.
   
 
Innan jag tog bussen hem 19:30 så köpte jag med lite saker hem och en stor o varm Chai-latte så jag kunde värma upp mina frusna händer och tår!
 
 
Väl hemma igen tvingade jag mig själv att gå på kvällsfikan, då jag måste ha i mig lite energi om jag skulle orka med resten av kvällen.
Sen spenderade jag resten av min kväll i Hanna & Emma's säng med Emma's mobil i högsta hugg med massa spel, kollade runt vad folk gjorde och slocknade i min egna säng vid 12 tiden.
 
Nu har jag haft mina tre förmiddagslektioner och har nu endast en lektion kvar, Naturkuskap som jag ska ha nu 12:20.
Tar sedan 12 bussen hem till pappa som jag ska spendera kvällen hos.

Annars har jag inte något annat viktigt planerat denna helg.
På lördag ska jag o min babe färga håret riktigt snyggt rött så vi är fina till jul!
och på söndag ska jag ev till pappi igen och han ska fixa min kamera, eller iallafall ta en titt på den då den somsagt är lite krasslig..
Får nog ta och ut o fota lite om kameran går med på de.
Kanske tar med bror på en promenix i slottskogen o kollar på djuren som han tycker så mkt om?
Vi tar de som de kommer helt enkelt!
 
Nästa vecka fullbokad med både dressyrprogram och massa frissering av Cocktails man..
 
Hoppas ni får en fortsatt mysig dag, vi hörs kanske ikväll.
Puss! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback