3/11

Go'kväll på er!
Denna dag har bara regnat bort.. är så sjukt trött på regn nu!
 
Idag har jag hållt mig innomhus och inte gått ut, inte ens stoppat ut huvudet genom fönstret.
Så istället har jag underhållit mig med att fixa bloggen, eller tja, försöka fixa den.
Kodade om den nu, men får koda om den imån då denna kodningen gick helt åt helvete.
Så imån får jag sätta yttligare en timme o koda om allting. FML säger jag bara.
Så ja, min morgondag är iallafall bokad!

Annars har jag inte gjort mycket.
Druckit varm choklad, käkat clementiner, stickat, sett två avsnitt av Robin Hood sösong 3 och nu fixar jag över mina bilder & dokument från skoldatan/bloggdatan över till min externa hårddisk, då denna datan har fått något virus så den måste köra en genomkollning av skolans dataexpert nästa vecka!
Samtidigt som jag gör detta, så käkar jag solrosfrön och glor på Downtown Abbey säsong 3.
Så de har varit en ganska lugn o ointressant dag, iallafall för er ;)
Tror ni har haft en mer intressant dag än mig!
 
Imån har jag mycket att göra.
Ska ner till allum o köpa på fruktförrådet så jag klarar mig på skolan nästa vecka, sen ska jag oxå göra vegetariska pizzabullar på den sista osten som måste göras av med, packa till strömma OCH hinna med bloggen. Så de är mycket att göra. jag borde oxå plugga lite traktor om jag hinner.
ah, så får de bli!
 
Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi imån.
Puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback