4/11

Go'dag på er!
Hoppas ni haft en mysig dag i detta äckliga o blöta Sverige.
Min dag blev inte riktigt som planerat. Jag gjorde inte ens hälften av de jag sa.. haha!
 
Tog iallafall en promenix ner till allum med mami vid 11, blev de där lite extra länge då vi var tvugna att hitta ett par nya stövlar åt mig. Mina älskade Canada Snow-stövlar gick sönder när jag skulle testa ett par chinos. Så ja, jag var ju lagom glad när jag kom ut därifrån..
Hittade iallafall ett par långa stövlar som fungerade. Inte jättesnygga, men sköna att gå i och varma. Får köpa ett par snyggare stövlar sen när de blir REA. Och då blire ett par varma Canada Snow's. Varma o mysiga, ett märke jag rekomenderar starkt!
Köpte oxå hem ett par äkta lovikkavantar, då mina andra svarta favoritvantar är borta. Har letat i varenda låda med vintersaker men de är spårlöst borta.. Så nu köpte jag ett par andra varma vantar! Så nu kommer jag inte frysa i vinter iallafall!

Sen har jag inte gjort så mycket mera intressant.
Tog en långdusch förut, kände att de var behövligt eftersom ja inte alls orkar med skola imån. egentligen.. men måste så måste man! Snart är de iallafall fredag igen!
Sen har jag packat oxå, så nu är allting som ska med nerpackat. Hoppas ja..
 
aja, nu ska jag se på ett avsnitt av mumin o sen sova.
Puss!  ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback