5 Hjärta & 4 Minus

♥ Sista Hann Bergenkull träning imorgon med Tjocken.
 
♥ Nästa månad rullar mina ca 1.000 spänn in på kontot efter helgens två jobbdagar!
 
♥ 5 veckor kvar till jullov, och 6 veckor kvar till julafton.
 
♥ 43 dagar kvar på 2012.
 
♥ Program i Dressyr för domare den 5 december. Förhoppningsvis på Tjocken, TAGGAAAA!!
_____________________________________________________________________________________
 
- Prov i hoven på torsdag, och jag har inte ens börjat plugga..
 
- Teater på Svenskan på torsdag kväll, vilket jag inte alls tänker gå på!
 
- Utvecklingssamtal på fredag..
 
- Jag är sjukligt nervös när jag ska till psykologen..
 
 
 


» TYRA

fin blogg:) Läs och följ gärna min! Kram

följ mig på bloglovin och kommentera att du gör det så följer jag tillbaka:)

Svar: man tackar! :))
Micha

2012-11-19 // 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback