5/11

Go'kväll på er!
Min dag har varit lagom slitsam efter denna dag. Känner mig seg, trött o allmänt dryg o jobbig.
 
Min dag började med att ja vaknade kl 6, skulle upp 6:30 men de sket ju sig.
Så ja gick upp vid 6:30 för att få i mig lite mat. Har verkligen ingen matlust nu mera.
Känns som jag äter inprincip ingenting o inte har energi till någonting.
90 % av dagens inkomst i magen är ett paket vindruvor och de övriga 10 % är två raggmunkar, lite ris o två mackor.
Inte direkt något nyttigt eller någon energi i.
Men jag fick snällt gå till bussen ändå.
Fastnade i en kö så trodde att jag skulle missa bussen, men otroligt nog körda han in tiden vi stod i kön. De hade inte varit kul att missa en buss som går 1 gång i timmen..
Kom hit vid 9:17 o packade upp alla grejer, och vid 10:20 började alla lektioner.
Så har haft mentorstid, historia och ridning/stallet resten av eftermiddagen.
Ridningen gick skit men de behöver vi inte ta upp.
 
Sen när jag slutade har ja ätit, pluggat o nu försöker jag pigga upp mig med mumin, men de går ju inte direkt bra. Känner mig så trött, seg och allmänt tråkig. Tror dedär tabletterna jag fick av läkarn börjar ta ut sin fulla kraft med värsta bivärkningarna. De är väl bara att bita ihop och försöka le och se glad ut!!
 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig.
Vi tar nya tag imorgon. Puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback