6/11

Go'kväll!
Jag får total panik på denna äckliga kyla!!
De spelar då fan ingen roll hur mycket kläder man har på sig, man fryser förfan ändå!
Så om någon skulle vilja ge mig en utomlandsresa så skulle jag vara väldigt tacksam :))
 
Min dag har varit bra annars, mycket bättre än igår. För igår var allting verkligen helt upp o ner, hela dan.
Fast som vanligt var jag sur dom första timmarna, haha har alltid ett hemskt morgonhumör ;)
Gick iallafall igenom lektionerna, Entreprenörskap x 2, Fagander's lektion, en halv idrottslektion och Svenska x 2. Så jag överlevde dagen iallafall, wiho!
 
Efter skolan var de middag, och sen till stallet för Hanna Bergenkull träning på finaste Cocktail. Mer om de får ni i ett annat inlägg.
Efter de har ja tagit en snabbdusch, käkat kvällsmat och besökt Storgården. Såja,inget direkt intressant. Tror att de blir tidig kväll för mig idag. Gårkvällen blev seg och rätt dryg. Så imån vill jag vakna upp pigg o glad!
 
Nu får vi tagga morgondagen med lektioner, prat hos kuratorn och ridning!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback