7/11

Go'kväll!
Tror nog att eran dag har varit så jäkla mycket bättre än min. Sitter justnu o muttrar för mig själv på en stol i mitt rum. Är så jäkla trött på internatlivet nu!!
 
Min dag började iallafall 7, frukost och sen Fagge-lektionen. 9:20 hade jag en tid hos kuratorn, så gick där o pratade av mig tillsammans med mina rädslor för läkare och psykologer.
Var väl klar där vid 10 och hade sen matte lektion, åh vad jag verkligen älskar matte.. speciellt matte b för de är ju SÅHÄR lätt och jag förstår SÅHÄR mycket..
Jag gör ungifär 3 uppgifter per lektion och försöker sen förstå vafan dom menar.. haha!
Fick oxå en ny matte planering o där tycker han att jag ska göra ett kapitel på 4 lektioner. Glöm och dröm kan jag ju säga till honom. De tar ju en lektion att bara göra 3 uppgifter OCH förstå dom.
Så jag kan ju säga tack och hej till mitt matte b betyg redan nu!
 
Sen efter lunch så skulle jag rida, men sket i de då jag hade väldigt mycket ångest så tog en såndär tablett jag fick. Och dom blir man ganska trött, slö o inte direkt pigg o alert av. Så jag får inte rida om jag har tagit en sån. Istället så fixade jag upp lindorna jag o almina hade igår och sen gick jag o la mig o sov till o från i 2 timmar. Riktigt skönt måste jag säga!
Så nu är jag pigg o glad för att plugga.. eller jag kunde ju varit de.
 
Äckliga pundarrövhålen har marinerat vår dörr med banan, och vägrar att städa upp. Och de finns inte en enda jävel som lyssnar på oss på hela denna jävla skola!!
Vi hade husmöte nu efter skolan, dom som har gjort detta var inte där. Även fast vi ALLA i HELA västergården vet att de är dom som förstör både lampor, skiter i duscharna o förstör i köket (inte diska osv) SÅ GÖR DENNA FITTSKOLAN INTE NÅGOT ÅT DE!!
Jag är så trött på att ingen, ingen gör något åt detta fast vi säger till all the time!
Visst, vi gör små saker åt varandra, men de dom gör är då fan bara äckligt, riktigt jävla äckligt!
Så nyss ringde jag mami, hon har hört detta från hela början och vet att vi har försökt prata med dom. Så nu fick hon numret till fritid's tanten så imån ska hon ringa och säga till att dom får göra något N U.
 
Visst, jag älskar strömma och mitt internat liv mycket, de är en del av mig. MEN detta var inte i ettan, i ettan var de KUL. I ettan gick vi INTE över gränsen utan vi höll en kul nivå. De var ingen som förstörde saker eller gjorde äckliga grejer i duscharna. DETTA är bara barnsligt, äckligt och endast, ENDAST sjuka människor gör detta!
Jag är så trött att ingen på hela strömma lyssnar på oss (två stycken lyssnar på oss, eller en iallafall.) Och han tycker de är lika äckligt. Jag är så jäkla trött på detta, SÅ IN ÅT HELVETE TRÖTT!
Kan ingen jävel lyssna på oss när vi säger ifrån?!
Jag ska inte gå in exakt vad dom har gjort då de är elakt mot dom som är så sjuka o gör detta.
 
BTW, den som skriver att jag inte ska skriva ut detta på bloggen. Detta är MIN blogg, som jag skriver vafan jag vill på! Ni får gärna tycka vafan ni vill!
 
Nu ska jag plugga. Och tack till er som orkade läsa hela texten.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback