8/11

Go'dag på er!
 
Min dag började 10:20, eller egentligen 09:10 med idrott, men skippade de då de inte va säkert att vi skulle få någon lärare till de. Så istället sov vi över den lektionen. Riktigt skönt!
Hade då iallafall naturkunskap o ja, den lektionen är såååå tråkig så de gav jag upp helt o hållet. Så jag skrev två rader på hela lektionen.
Lunch.
Och sen Hästkunskap resten av eftermiddagen.
De gick också snabbt o slutade vid 15:30.

Åt sen middag o tog 17:17 bussen till Sätila o kom hem för någon timme sedan.
Köpte lite frukt och varma koppen för att muta mig själv till pluggning, hehe..
 
Så nu ska jag ringa mami o plugga de sista inlämningarna!
Kort och smärtfri dag idag.
Och imån är de fredag, puss! ♥
 
Småbäna ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback