9/11

Go'dag på er!
Idag är de fredag, fredag, FREDAG!
 
Idag var de yttligare en skoldag. Och vi började dagen med att försova oss. Så de var mer eller mindre slänga på sig kläderna o fixa något snabbt att käka.
Första lektionen var Djuren i naturbruket x 2, disikering av hönor som jag slapp. Satt i ett hörn av klassrummet o kollade i hästböcker istället. Så idag blev de inga svimningar eller illamåenden!
Efter var de matte och jag fick den nya matte b-boken, och kan säga att den var så mkt lättare än dom andra jag har använt! Så hoppas de går lättare nu.
Skippade lunchen idag, dels för att ja inte alls var hungrig och dels för att ja hade ångest. Och då brukar jag inte vara hungrig när smärtorna sätter in.
Istället vilade jag hela rasten så kände mig mycket bättre nu efter de!
Trotts att jag endast har ätit 2 små mackor på frukosten. Aja, jag överlever iallafall tills jag kommer hem till mami!
 
Nu på eftermiddagen har jag haft två lektioner, Naturkunskap som jag inte jobbade ett skit på och Svenskan som bara kan ta sig. ush vad jag hatar svenska!!
Men får utstå dessa två år med högskolespåret, för läsa vidare senare orkar jag inte.
Är riktigt skoltrött oxå, äckligt skoltrött!
Justnu kan skolan bara ta sig!
 
Nu i helgen ska jag plugga lite till, fast jag egentligen inte orkar. Så nej, jag kommer inte plugga ändå, som vanligt på helgerna.
Imån så funderar jag på om jag ska ta mig ner till allum o handla lite nyttighetsgott till kvällen. Känner mig duktig som endast åt 5 döskallar igår när godissuget satt in!
Men denna helgen blire inget godis, de får bli något annat gott :)
På söndag ska jag o bästis ta en brunch på allum's franska cafè som jag fortfarande inte har ätit på.. så kanske dax att göra de nu ;)
Och så ska jag till pappi, för de är mycket grejer som ska med nästa vecka!
 
Har kanske inte berättat detta, men jag har ju fått helgjobb på Strömma hos får/EBM-grisarna/ungdjuren, så nästa helg ska jag jobba så blir kvar på strömma med en till tjej i min klass som ska ha privathästarna. Vi har iallafall planerat att ta någon ridtur på kvällen när allting är klart. Så ser fram emot en mysig helg på strömma!
De innebär att jag stannar här i två veckor, så mycket grejer ska med nästa vecka :)
 
Nu ska jag sätta igång med pluggandet o dricka upp Varma koppen Jordgubb/Vanilj :)
Vi hörs mer när jag kommer hem till mami igen.
Puss! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback