Burning Winter Love 2012

åh, vill sååå gärna gå på TRiX eldshow Burning Winter Love i Västerås nu den 30 nov-9 dec..
Ni som inte vet vilka TRiX är, så kan ja berätta att jag träffade dom på medeltidsveckan på Gotland 2011.
Riktigt härligt gycklargäng som underhåller till hundra procent.

Förra året hade dom en eldshow som dom kallade Burning Winter Love, som blev jätte poppis och nu gör dom den yttligare ett år. De hade varit så kul om jag hade fått se dom en gång till, då de verkligen är bäst!
Jag har oxå tur, då min vän Fanny, som bor i Sala (närheten av västerås) och den 30 november kanske jag åker till henne och få gå på denna show!
Så om allting klappar, så är jag i Sala-västerås helgen den 30 nov - 2 dec! :D
 
 
 
 
Bjuder på tre bilder från förra årets BWL, lånade från Gycklargruppen TRiX's hemsida!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback