21/10

Go'kväll på er!
Hoppas ni haft en mysig dag, de har jag iallafall haft!
 
Gick upp vid 10, tog en snabbdusch, proppade i mig lite frukost o 11:20 satt jag på bussen mot Göteborg. Jag och Emma skulle ju ha våran "plugga över en fika" nu idag, de gick ju sådär när dedär tjejgänget kom och tog över hela cafèet rent ut sagt. Ja tror faktist att vi vet mera om dom än vad dom vet om sig själva just nu.. haha!
Läste iallafall två sidor traktor och gick igenom papprena till Fagge-provet. Så någonting gjorde vi iallafall.
 
Tog 14:30 bussen hem, skulle packa, tvätta o sen åka till pappa.
De enda jag gjorde var att packa, haha!
Hade ingen lust att åka genom Göteborg när de är äckligt mörkt ute o kallt.
Så imån åker jag helt enkelt bussen in till skolan. Aja, har iallafall laddat ner lite bättre musik nu så jag överlever den långa resan.
Annars ska jag försöka ta mig igenom denna veckan.
Känner dock inget pepp alls.. plugg, plugg o plugg väntar.
Och så äckliga människor som kastar ägg i korridorerna.
Känner mig inte trygg längre när jag är på skolan.
Allting var mycket bättre i ettan, då vi bodde tillsammans i storgår'n.
Saknar ettan.. ush o fy så bra de var då!
 
1209 - djävulskapet.
 
Nu ska ja gå o göra en smoothie som ja kan ha o dricka imån på bussen.
Vi hörs, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback