24/10

Go'kväll på er!
De senaste dygnet har varit riktigt, riktigt slitsamt och hårt.
Alla hämningar och känslor släppte, och jag grät i floder.
De är sånna tillfällen jag bara vill ge upp, då jag känner att kroppen och huvudet säger ifrån och vill ge upp.
Så de var en riktig ångestattack, en äckligt jobbig.
Så de senaste dygnet har vänt upp o ner på mig totalt.
 
Imorse tog de i att gå upp, då jag hade en ångestfylld natt och fick gå upp flera gånger för att tänka på annat.
Så ja, de var inte direkt kul att gå upp, men de var bara att ta tjuren i hornen helt enkelt och genomföra de!
Första lektion, Naturkunskap, och sen idrott.
Var dock inte med på lektionen, då jag helt enkelt inte orkade med att träffa alla.
Så istället fick jag uppgiften att gå ut och gå, så ja tog en sväng upp vid Susanne's gård och kollade in hennes ENORMA tjur. Tro mig, ni har aldrig sett en större tjur än den!!
Sen hade jag matte, riktigt tråkigt.. jobbade iof ingenting, men ända. haha!

Efter lunch var de stallet.
Hoppade över dagens hopplektion då jag helt enkelt inte orkade med.
Istället skulle jag ta en skrittur med Novis, men de sket sig då vi först mötte en traktor i full fart o Novis blev jättespänd o sen en såndär älgloppa som förstörde allt.
Så vi fick snällt vandra tbx till stallet igen.
Tog en promenix oxå bort vid sommarhagarna för att se om de var något störde honom, typ sadeln. Men vi gick tillbaka till stallet och så fortsatte de.
Där dissekerade vi honom med vatten och skrapa i ca 45 min, utan att hitta något. Så ja, den såkallade Älgflugan förstörde för oss..
Aja, vi både fick iallafall motion!
 
Nu ikväll har jag o Almina varit i sätila, o köpt lite grejer.
O nu är de såndär "haloween-fest" i idrottshallen, eller tja. Inte fest direkt men ah, "kalas" är bättre ord ;)
Så ja o almina ska väl ta oss bort dit senare.
Först ska jag se ett avsnitt av Tusenbröder!
 
 
Två bilder på en höstig Novis ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback