27/10

Go'morgon på er!
Hoppas ni fick en mysig fredagskväll och en godnatts sömn, för de fick jag iallafall!
 
Vaknade vid 10 idag, låg kvar i sängen en stund innan jag tog mig an att gå upp. Älskar att ligga kvar och dra mig i sängen sånnahär lata dagar!
Men idag ska de inte bli någon lat dag för min del!
Nu i eftermiddag ska jag o bästis dra oss in till stan för lite prat och shopping för min del.
Skulle behöva en större väska som jag kan ta med lite fler grejer i om jag ska någonstanns.
Justnu har jag bara en stor och gammal väska som är ganska ful, och resten bara små väskor.
Men jag tror att jag har hittat en riktigt snygg!
Får se om den följer med hem idag, eller om de blir någon annan snygg!
 
Så ja, de är de jag ska göra idag.
Skulle också behöva köpa ett par nya boots eller stövlar till vintern.
Har ju bara mina luddskor som jag fullkomligt älskar, men dom kan jag ju inte ha hela vintern!
Så eventuellt ska jag ner till stan med mamma imån eller någon annan dag i veckan.
 
Hoppas ni får en mysig dag, puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback