30/10 - nervös & spänd

Go'kväll på er!
Hoppas ni haft en trevlig dag, där vi faktist har haft soool!
Eller iallafall i Göteborg, ni andra kanske har haft annat äckel-väder.
 
Jag har inte direkt mycket att skriva, eftersom ja inte gjort mycket idag.
Eller inget som är intressant iallafall.
Ska iallafall snart lägga mig o vänta på de som komma skall, dvs läkarbesöket imån som jag har varit spänd för hela dagen. Jag hatar verkligen läkare o allt som har med sjukhus att göra!
Men bästis har lovat att följa med ner som stöd i väntrummet så jag kommer in o så.
Så de kommer kännas tryckt att ha henne med ner dit iallafall.
Så håll tummarna nu att det kommer gå bra!
 
Ni får ha en fortsatt mysig kväll, så hörs vi mera imån.
Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback