3/10

Heyhey på er!
Ush vilken dag de har varit, o känner mig i riktigt dåligt skick nu.
Ont i halsen o kan knappt andas, typ söndertäpt?
Så känns det nu iallafall, och ångest över matten som de känns att jag inte kommer klara..
 
Så idag prioriterar jag plugg, Matte B och Naturkunskap, framför allt annat.
Måste verkligen bli klar med kapitel 2 helst denna veckan så jag så snabbt som möjligt kan börja på den andra boken som jag ska göra klart innan Jul då jag ska göra nationella.
Ush och fy, vad jag hatar att ha massvis med plugg..
Nu känner man stressen, och längtar tillbaka till praktiken!
 
I eftermiddag står ridning på schemat, o markarbete.
Får hoppas att de går bra, är dock jävligt nervös så jag kan bryta ihop när som helst och bara gråta, stressen och pressen blir alldeles för stor just nu!
 
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.
Puss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback