31/10

Hey på er!
Idag har jag mött en av mina största skräcker i livet. Och nej, de är inte döden.
L Ä K A R E N.
 
Min kurator hade ju fixat en tid hos en läkare nere på vårdcentralen, så jag fick snällt gå dit fast jag egentligen inte ville. Eftersom jag känner mig själv bra nu o vet precis hur jag beter mig i sitvationer jag inte tycker om, så fick bästis följa med ner o se till att ja verkligen gick in o var mitt stöd o trygghet helt enkelt.
Jag har iallafall världens bästa vän, som går upp tidigt för att följa med mig till läkarn och sen sitter där med mig och väntar. Världs bäst är hon
Fick iallafall prata med en läkare, bara de var en gräns på vad jag klarade av! Sen skickade hon mig till provtagning o sen började dom tömma, tömma o tömma. Eller tja, dom tog iallafall 4 sånna rör när ja låg där o sjöng högt för mig själv (jag är sjukt spruträdd..) o kollade in i väggen. haha!
Men jag överlevde, och de var ju de viktigaste! ((:
 
Så mötte mami nere i allum, vill ha ett par mönstrade byxor så kollade runt, fanns dock bara i små storlekar så de sket ju sig. Hjälpte henne att handla istället o köpte hem en liten chokladkaka istället som belöning för min hjälteinsats idag!
 
Nu vid 15 ska jag ta bussen in till stan, möta upp Emma o sen dra till Frillesås och Almina. Så de blir ett dygn hos henne och sen imån äre ULLARED som gäller, för hela slanten!
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag så hörs vi mera imån.
Puss!
 
Bjuder på en söt bild på mig o sötan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback