4/10

Go'morgon på er, i detta höstrusket!
Här regnar de och blåser löv åt alla håll som finns, ush o fy o blää!
Tur att jag sitter inne med en varm filt iallafall :)
 
De blev inget dagsinlägg igår, pluggade inprincip hela kvällen, o efter kvällsfikan så tog vi en svängom i Storgården o pratade lite med ettorna, som har börjat visa sig sociala nu!
Eller tja, iallafall vissa.
Överlistade jouren oxå, o lyckades hålla oss inne i Storgården till 00.00, innan vi gick o la oss!
 
Så de 6 timmars sömnen blev verkligen ingen höjdare..
vaknade vid 7, somnade om o gick upp vid 07:15-20.
De var riktigt rått ute oxå, o då ligger man ju hellre kvar i sängen o typ, sover bort sitt liv.
Eller iallafall jag.
Hade första lektionen idrott, fick göra lite vad vi ville o skulle spela fotboll, men eftersom jag suger på de så läste jag om "Bålträning" istället. Mycket bättre än fotboll, där alla ska skjuta så hårt hela tiden..
 
Så nu har ja HÅL till 12:20, har då hästkunskap o ska först ha en teoritimme och sen måla sibirien-stallen (dvs uteboxarna). Om de regnar som de gör nu, så blir det nog inget målande..
Men då får vi säkert hitta på något annat kuligt!
 
Så nu i dessa 2 timmar så ska jag plugga, Naturkunskap och Matte B är det som gäller.

Hoppas ni får en trevlig dag, trotts regnadet.
Puss! ♥
 
Bulldogg mys, fina Hädda!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback