7/10

Go'morgon på er!
 
Hade ingen ork, tid eller lust att lägga upp en till inlägg igår.
Ni fick så många tidsinställda, så jag tyckte att de räckte.
 
Igår var jag i Allum en snabbis, skulle ju fixa mitt busskort, men självklart glömde jag bort de och tidpunkten har stängt idag. FML säger jag bara..
Hoppas att buss-chaffisarna till Kinna-bussen kan registrera de.
När jag kom hem så gjorde jag en mat-smoothie med bär, banan, mandarin, linfrön och havregryn. Mättande och lätt att göra.
Smsade grannen Lisa vid 14, vi gick ut och fotade i solen som för tillfälligt var framme och värmde.
Resten av kvällen så gjorde jag inte mycket, försökte fixa till bloggen men de bara bråkade, så får be om hjälp av ett proffs ;)
Såg oxå på Game of thrones, älskar serien!!
 
Nu imorse så började jag med ett avsnitt av GoT, och har nyss ätit frukost och sett på halva "The king speech", får se andra halvan senare.
Nu vid 12 så kommer bästis hit, vi skulle egentligen ut och fota snygga höstfotografier, men de blåser och är mestadels molningt, bara liiite sol idag.
Så vi går ner till allum o kollar runt lite.
Sen får vi se vad vi gör när vi kommer hem, är riktigt baksugen så kanske baka något gott som vi sen kan festa på?
Vi får se helt enkelt.
 
Hoppas ni får en mysig dag.
Puss! ♥
 
Hittade en söt Wiggo igår oxå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback