Dag 10

Dag 10. Detta gör jag om 10 år.
 
Om jag ska göra en bild om vad jag gör om 10 år,  (då är jag 29 år)
så bor jag på en gård, min älskade Wässla finns hos mig på gården (dock är han 26 år då), jag har ett barn pågång, en man som älskar mig för den jag är och som jag känner mig trygg med och kan lita på till 110 %. Och självklart är jag frisk från alla mina problem som har kommit under min tonår som har gjort att jag inte kan leva ut till full godo.
 
Sen har jag också besökt välden's exotiska platser, Brasilien, Thailand, Australien osv, fått åka på mina fotoresor till Norge, Afrika och Australien. Jag har fått de jobb jag har önskat, träffat folket jag vill träffa och känner mig färdig med de. Då vill jag flytta in på en gård, med en man som jag känner mig trygg med och vet mina briser, vara frisk från ångesten, maten och kan fokusera på mitt liv. Självklart (som jag skrev innan), så vill jag att min älskade och finaste Wässla ska stå på min gård och äta gräs tillsammans med andra hästar. Jag får gärna ha mina Engelska-och Franska bulldogg's oxå! Och självklart min svarta dröm Afghanhund!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback