Dagens ridpass - Cocktail

Markarbete/Hoppning på Cocktail idag.
Skulle egentligen ha Novis, men han har nyss blivit igångsatt o Cocktail var tvungen att gå.
Men för mig gör de inget, gillar ju båda!
 
Idag har jag verkligen utmanat mig själv, riktigt jävla mycket!
Hoppade en bana med sockerbitshinder, ca 40-50 cm, och jag har nog inte varit så rädd på riktigt länge.
Tårarna sprutade o ja ville helst bara hoppa av o ge upp.
Men de blir man ingen bättre ryttare av, så de var bara att bita ihop och hoppas på de bästa!
Carro la ner två av hindrena så de bara blev galoppbommar så jag hoppade bara de två på långsidan.
Men de räckte, gott o väl!
 
Cocktail var pigg o glad, hamnade bra till alla hinder och följde bara med honom, han är verkligen den bästa ponnyn! ♥
Galoppen mellan kändes fin och jag fick upp honom fram till bommarna o hindrena, dock fick ja smacka lite innan.
Annars gick de bra, så nu känner jag mig helt slut i huvudet, kan tillägga att jag höll på att svimma efter första gången o fick inget luft.
Så går de när man, omedvetet håller andan!
 
Grymma ponnyn! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback