Gokväll

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg.
 
Pappi åkte hem från växjö idag, så han hämtade hem mig på vägen.
Så jag slapp åka buss, riktigt skönt må ja säga!
Så istället för att komma hem halv 6, kom jag hem vid halv 5 istället.
Sparade in en hel timme, skööönt :)
 
Mysigt att få komma hem.
Har ju inte varit hemma hos mami nu på några veckor, så nu stannar jag här tills söndag!
Imån ska jag plugga och göra klart inlämningar som jag har till nästa vecka och läsa igenom delarna till Fagge-provet på tisdag.
Sen ska jag ta en promenix till godisaffären och unna mig en fet godispåse, för de har jag förtjänat efter denna veckans hårda slit med flera timmar's pluggande varje dag och INGET godisätande!
Riktigt duktiga har vi varit, hela bunten.
SÅ nu måste vi få unna oss lite gott.

Nu ska jag avsluta min fredag med att göra några tidsinställda och se andra delen av "torka aldrig tårar utan handskar".
Ha en mysig fredagskväll, puss!
 
vackra strömma!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback