Min toppenhelg

Go'kväll på er!
Har haft en jättemysig helg tillsammans med fina vänner, från början till slut!
 
Emma kom till mig vid 12 tiden, och vi tog en promenix ner till allum - som planerat.
Pratade en hel del igenom massvis med saker, kändes skönt att få en pratstund med sin bästa vän som man kan prata med allt om!
Kollade runt lite i butiker, köpte hem saker som vi skulle baka med och ett rött, fint nagellack följde oxå med hem i påsen!
När vi kom hem satt vi igång med bakandet, och det blev verkligen supergott!
 
 
Kladdkaka med dumle blev de. Riktigt jävla gott!!
 
Sen när vi var klara med de och provsmakat på två stycken gick vi ut och träffade Josse, och plåtade några riktigt snygga höstbilder.
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem har de inte hänt något.
Skulle plugga en stund var tanken.. men jag kom, som vanligt, på andra saker som var mycket viktigare ;)
Så de sket sig.
Får hårtplugga imån istället!

Nu ska jag avsluta min helg precis som på samma sätt som alla andra kvällar - se de näst sista avsnittet av Game of thrones säsing 3. Spännande!
Puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback