morgon

Go'morgon på er!
 
Inatt sov jag riktigt dåligt, har ju loftsäng hos pappi o de blev riktigt varmt..
Sen så råkade ja kasta ner mina kuddar så de blev hårt, o på allt detta fick jag världens ångest över typ allt.
Så ja, ingen god natts sömn denna gång!
 
Pappi väckte mig kl 8, så tog mitt pick o pack o drog iväg till Partille först o hämtade resten av väskorna o sen vidare till Strömma.
Så var väl här vid 9 tiden och har nyss packat upp allt som ska packas upp o bäddat rent med nya lakan.
När jag ändå är själv på rummet, så ska jag ta o fota hur de ser ut, när jag ändå är själv.
Sen är de ju fotografering, så måste väl fixa till något med håret, för justnu ser ja mer ut som ett troll än som en människa.. haha!
Och på eftermiddagen är det ridning, hoppas inte på uteritt för de är äckligt regnigt ute..
 
Hörs senare, puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback